Sunday, December 20, 2009

Jeti Bot Kecil Magutang Diluluskan














Alhamdulillahh, akhirnya berkat kesabaran saya selama ini, Jeti Bot Kecil di Magutang akhirnya diluluskan oleh Kerajaan Barisan Nasional. Saya sangat berterima kasih kepada Datuk Haji Musbah Haji Jamli kerana beliau begitu perihatin terhadap masalah rakyat terutamanya kepada golongan nelayan yang sering menggunakan sungai kecil Magutang sebagai tempat pendaratan. Inilah pemimpin yang patut menjadi teladan kepada pemimpin lain. Datuk Haji Musbah Haji Jamli adalah mentor saya dalam soal kepimpinan. Selamat berjuang kepada Datuk Haji Musbah Haji Jamli.

11 comments:

  1. manusia macam nie pun ada juga? masuk bakul angkat sendiri........pirah.......!

    ReplyDelete
  2. Saudara Sipengau...bersabar, jangan cuba melontarkan pandangan secara melulu...bagi saya komen saudara sudah menjadi asam garam kehidupan, terutamanya berhubung kait dengan politik.

    ReplyDelete
  3. bermimpi di siang hari...betul ke wujud pesisir pantai...ya kan komposisi pembangkang jauh lebih rendah berbanding dengan kerajaan...mat jenin...mat jenin....!

    Angkat bakul angkat sendiri pun asam garam politik juga kan......maka itu kami rakyat dan pengundi tak kan terjerat dengan ilmu memuakkan daripada saudara pesisir pantai. Hidung tak mancung pipi tersorong-sorong....pirah....! Malu lah tak ada angin tak da ribut tetiba pokok bergoyang...huhu...hehe....haha...

    ReplyDelete
  4. Saudara Sipengau...jangan terlalu mengikutkan perasaan, kalau nak harapkan orang lain angkat bakul kita, itulah mat jenin sebenarnya, dunia sekarang sendiri mesti angkat bakul sendiri...

    ReplyDelete
  5. kalau nak angkat sendiripun kenalah padan. Kalau macam saudara ini saya rasa jauh panggang dari api. harta tak ada pendidikan tak ada rupa paras pun tak da, ckp orang putih pun tergagap2. macamana mau jadi wakil rakyat, kena soal dah terberak2

    ReplyDelete
  6. salam saudara pesisir pantai,

    Saya juga bersyukur atas kejayaan projek jeti kecil Magutang ini. Pada saya saudara punyai cita-cita yang tinggi dan saya yakin bahawa saudara punyai sifat kepimpinan yang tinggi. saya mendoakan agar saudara terus succes. Kadang-kadang ada orang yang kurang senang dengan kejayaan kita....maka itu kita kena bersedia dari sekarang. Berhati-hati lah

    ReplyDelete
  7. salam pesisir pantai,

    saya rasa jeti belum ada di magutang cuma jembatan monyet yang saya nampak, pesisir pantai jangan salah pandang yer??? cuma saya rasa yang layak jadi calun pesisir pantai melainkan saudara razak dan musram saja, tapi yang paling layak tidak lain tidak bukan kawan karib saya idris kisab,

    daripada PKR TEMPASUK............

    ReplyDelete
  8. salam malukambing,

    macam mana kau katakan idris kisab layak jadi calun pesisir pantai nanti, rumah pun tiada, pakai kereta kancil je! sudahlah baca bismillah pun tak lurus, pergi kl pun tiada kabar dibawa, kalau tak bagi reload tu hari mana boleh manang wakil 2, tapi kalau rezeki dia pula apa lagi yang nak dikata,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete